Witamy serdecznie » Serwis - Gwarancja

Zgłoszenia pomocy technicznej i napraw

W celu zgłoszenia reklamacyjnego należy dokonać rejestracji zgłoszenia poprzez nasz system ticketów. Po rejestracji zostanie wygenerowany numer zgłoszenia oraz przesłane zostanie do Państwa mailem potwierdzenie o przyjęciu zgłoszenia do realizacji.

Podczas rejestracji zgłoszeń prosimy o:
-wybranie typu zgłoszenia

-wprowadzenie nr FV lub numeru seryjnego urządzenia (podanie tych informacji pozwala nam kwalifikować zgłoszenie jako gwarancyjne)

- podanie krótkiego opisu problemu/usterki

- podanie adresu zwrotnego

- weryfikację danych osoby kontaktowej (jeśli są inne niż zarejestrowane w naszej bazie)

Urządzenia do wymiany prosimy przesyłać na adres: SIGMA S.C. Ul.Kamienna 2 38-500 Sanok

W przypadku wymiany gwarancyjnej pokrywamy koszty przesyłki powrotnej. Prosimy o dołączanie numeru zgłoszenia do wszystkich wysłanych do naprawy urządzeń, znacząco przyspiesza to obsługę Państwa napraw.

ZGŁOŚ REKLAMACJĘ  |  ZOBACZ WARUNKI GWARANCJI

 


  


Strefa Klienta