Zgłoszenia pomocy technicznej i napraw
W celu zgłoszenia reklamacyjnego należy dokonać rejestracji zgłoszenia poprzez nasz system ticketów. Po rejestracji zostanie wygenerowany numer zgłoszenia oraz przesłane zostanie do Państwa mailem potwierdzenie o przyjęciu zgłoszenia do realizacji.
Podczas rejestracji zgłoszeń prosimy o:
-wybranie typu zgłoszenia
-wprowadzenie nr FV lub numeru seryjnego urządzenia (podanie tych informacji pozwala nam kwalifikować zgłoszenie jako gwarancyjne)
- podanie krótkiego opisu problemu/usterki
- podanie adresu zwrotnego
- weryfikację danych osoby kontaktowej (jeśli są inne niż zarejestrowane w naszej bazie)
Urządzenia do wymiany prosimy przesyłać na adres: SIGMA S.C. Ul.Kamienna 2 38-500 Sanok
W przypadku wymiany gwarancyjnej pokrywamy koszty przesyłki powrotnej. Prosimy o dołączanie numeru zgłoszenia do wszystkich wysłanych do naprawy urządzeń, znacząco przyspiesza to obsługę Państwa napraw.
ZGŁOŚ REKLAMACJĘ | ZOBACZ WARUNKI GWARANCJI