Witamy serdecznie » Strefa klienta » Kredyt kupiecki - warunki współpracy

Kredyt kupiecki - warunki współpracy

Kredyt Kupiecki.
Warunki współpracy w zakresie realizacji transakcji z odroczonym terminem płatności i uzyskaniem limitu kredytowego.

Odroczony termin płatności oznacza, że do realizacji Państwa zamówienia przystępujemy natychmiast po wysłaniu potwierdzenia, a zapłatę za zamówiony towar realizują Państwo dopiero po otrzymaniu przesyłki. Informacja o terminie płatności znajduje się zawsze na fakturze dołączonej do zamówienia.

Warunkiem ubiegania się o przyznanie odroczonego terminu płatności jest dokonanie minimum dwóch transakcji gotówkowych w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Następnie wypełnienie formularza na naszej witrynie. Po wstępnej weryfikacji prosimy o wypełnienie wniosku, przesłanego na Państwa adres e-mail i przesłanie do siedziby naszej firmy wraz z kompletem dokumentów.

Wymagane dokumenty:
- NIP,
- REGON ,
- dokument rejestrowy (KRS lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej),
- umowa spółki (w przypadku spółki cywilnej)

UWAGA!
Wniosek musi zostać podpisany przez osobę lub osoby ujawnione do reprezentacji firmy zgodnie z dokumentem rejestrowym. Wniosek - niepoprawnie wypełniony oraz podpisany przez osoby do tego nieuprawnione – zostanie odrzucony bez podejmowania weryfikacji.

Wniosek przesyłamy w pliku PDF - do jego otwarcia konieczny jest darmowy program Adobe Reader w wersji co najmniej 6.0
Pobierz darmowy program Adobe Reader (wersja angielska) tutaj

Wypełnij formularz.

Zastrzegamy sobie prawo do dodatkowej weryfikacji i wezwania do przedłożenia zaświadczenia z ZUS o niezaleganiu w opłacaniu składek lub zlecenie sprawdzenia kondycji finansowej przez naszego ubezpieczyciela.

Niezależnie od wyniku weryfikacji wniosku decyzja zostanie przekazana drogą e-mailową.

Po otrzymaniu informacji o pozytywnej weryfikacji i przyznaniu limitu kredytowego należy przesłać oryginał wniosku na adres:

SIGMA S.C.
ul.Kamienna 2
38-500 Sanok


UWAGA!
Linia kredytowa zostanie otwarta po otrzymaniu oryginału wniosku.

Jeżeli podczas trwającej współpracy będą miały miejsce istotne zmiany w przedsiębiorstwie (np. zmiana adresu, zmiana reprezentacji), należy niezwłocznie poinformować nas o zaistniałym fakcie, nie później niż w terminie do 14 dni od daty otrzymania dokumentów potwierdzających zmianę.

Prosimy o terminowe regulowanie należności. W przypadku opóźnienia w płatności zostaną naliczone odsetki ustawowe. Wszelkie opóźnienia w płatności skutkują wstrzymaniem możliwości dokonywania dalszych zakupów do czasu uregulowania zaległej należności. Zaległości przekraczające 45 dni powodują automatyczne rozwiązanie umowy, a przeterminowane płatności zostają skierowane do dalszej windykacji bez dodatkowego wezwania.

Zastrzegamy sobie prawo do okresowej weryfikacji kondycji finansowej klienta.

Brak transakcji w terminie 12 miesięcy od daty ostatniego zakupu powoduje, iż wszelkie umowy zostają automatycznie rozwiązane. Wznowienie współpracy wiąże się z ponownym przeprowadzeniem procedury, czyli dokonaniem minimum dwóch transakcji gotówkowych, złożeniem wniosku i dokumentów, a także pozytywną weryfikacją.

W sprawach dotyczących płatności prosimy o kontakt z działem płatności: tel. +48 13 46 34 110,  e-mail: biuro@tusso.pl

Zastrzegamy sobie prawo do zmiany Warunków współpracy w zakresie realizacji transakcji z odroczonym terminem płatności . Każda ewentualna zmiana Warunków będzie obowiązywać od chwili jej opublikowania na stronie internetowej.


  


Strefa Klienta